سبد خرید 0

کف پوش پی وی سی ورزشی و مزایای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 خرداد 1400 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مزایای کفپوش ورزشی PVC چیست؟ این عمدتا شامل مزایای حفاظت از محیط زیست ، مقاومت در برابر سایش ، عایق صدا ، مقاومت در برابر آتش و رطوبت و احساس خوب پا است. پی وی سی در کشورهای پیشرفته به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران داخلی درک کافی از کفپوش های ورزشی PVC ندارند ، من در اینجا دانش مربوط به کفپوش های ورزشی را معرفی خواهم کرد.
PVC ، مخفف پلی وینیل کلرید ، نوعی کفپوش پلاستیکی است که بسیار متنوع است ، به این معنی که نصب کنندگان می توانند از آن در تعدادی مکان مختلف برای تعدادی از موارد استفاده برنامه ریزی شده استفاده کنند. برای مشتریانی که به دنبال نصب کفپوش پی وی سی هستند ، قبل از خرید برخی از مزایا و معایب این ماده را در نظر بگیرید.


هشت مزیت PVC برای کفپوش شامل موارد زیر است:


مواد با دوام بالا ، حتی در ترافیک شدید پا و در محل هایی با تردد بالا نیز مقاوم در برابر سایش است_ضد آب برای نشت_برخی از کاشی های PVC شامل سوراخ های زهکشی هستند_نگهداری و تمیز کردن کفپوش پی وی سی آسان است_بافت در سراسر سطح موجود است_گزینه بسیار مقرون به صرفه_در چندین رنگ کفپوش موجود است_عایق صوتی و حرارتی را فراهم می کند_می تواند خستگی را برطرف کند_قابل بازیافت_اغلب مقاوم در برابر مواد شیمیایی_نصب ساده است ، که اغلب منجر به یک پروژه DIY می شود


سه مورد از موارد منفی این نوع کفپوش شامل موارد زیر است:


می تواند توسط اشیا سنگین و تیز آسیب ببیند_برخی از کفپوش ها برای محافظت در برابر محو شدن آفتاب از محافظت در برابر UV برخوردار نیستند_کفپوش پی وی سی قابل تعمیر نیست_ می توانند VOC ساطع کنند


کفپوش پی وی سی چگونه با وینیل مقایسه می شود؟


کفپوش پی وی سی کفپوش پلاستیکی است که می تواند نرم و قابل انعطاف باشد. اکثر کاشی های کف PVC دارای انعطاف پذیری زیادی هستند که این امر نصب را ساده می کند. برخی از مواد PVC انعطاف پذیری آن مانند ترکیبی بین لاستیک و کفپوش عمل می کنند. همانطور که از نام آن مشخص شده است ، پلی وینیل کلرید یک قسمت بالای وینیل است ، که یک نوع کفپوش پلاستیکی است و معمولاً با کفهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن گروه بندی می شود. کفپوش وینیل می تواند شامل اصطلاحاتی مانند VCT ، LVP و LVT باشد. VCT کوتاه کاشی ترکیب وینیل است و ممکن است در ورق یا کاشی ظاهر شود. منظور از LVT کاشی وینیل لوکس است که اغلب کف آن از کف سنگی یا چوبی تشکیل شده است. LVP ، مخفف تخته وینیل لوکس ، شبیه LVT است اما به شکل مربع است. کف وینیل اغلب سفت و سخت است.


مزایای اصلی کفپوش پی وی سی چیست؟


برای نصب در یک کلوپ بهداشتی یا یک مکان ورزشی ، PVC باید از دوام فوق العاده ای برخوردار باشد. محصول StayLock Bump Top Tile گزینه ایده آلی برای این نوع موارد استفاده است. بافت برآمده ای دارد که کاملاً از جاذبه مناسبی برای ورزشکاران برخوردار است و یک کفپوش ورزشی ایده آل ایجاد می کند.
در برابر مایعات ناشی از نشتی مقاومت می کند
مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی در انواع کفپوش مهم است که در گاراژ یا آشپزخانه ظاهر می شود ، مناطقی که نشت در آنها معمول است. برای مناطقی که به مقاومت بیشتری نسبت به آب نیاز دارند ، مانند روغن و مواد شیمیایی ، کاشی الماس SupraTile دارای مقاومت فوق العاده ای در برابر مایعات سخت است.
PVC از دوام و خاصیت ضد آب بالایی برخوردار است ، و این گزینه ای مناسب برای کفپوش های سوراخ دار است که می تواند مقدار زیادی آب را به سرعت تخلیه کند. محصول Patio Outdoor Tile یک کاشی زهکشی قوی است که با زبانه ها و حلقه های لبه ها نیز نصب آن آسان است.
با استفاده از PVC ، نصب کنندگان معمولاً نیازی به انجام تعمیر و نگهداری منظم در کف و فراتر از نظافت ندارند. برای حفظ ظاهر آن نیازی به استفاده از پوشش روی کف نیست. آن را جارو کنید تا گرد وغبار برداشته شود و در صورت لزوم برای خاک های سخت تر ، آن را پاک کنید و تمام.
برای جلوه ای عالی در کاشی های PVC ، به دنبال مدلی بروید که دارای بافت کمی در سطح باشد. کاشی کف تخته سنگ از این سطح بافت برای ایجاد شباهت به کفپوش گران قیمت تخته سنگ استفاده می کند. بافت ناچیز یک پایه مقاوم در برابر لغزش را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.    طراحی بهم پیوسته مخفی در لبه های این کاشی ها ، ضمن حفظ ظاهر مجلل مطلوب ، نصب آن را ساده می کند.
کفپوش های ورزشی پی وی سی از نظر مقاومت در برابر سایش دارای مزایای فوق العاده برجسته ای هستند. در طی فرایند توسعه ، پوشش های مقاوم در برابر سایش TPU به لایه سطح اضافه می شوند. علاوه بر این ، پوشش های مقاوم در برابر سایش TPU می توانند باعث کاهش سایش کف pvc شوند ، از جمله طبق اختیارات ملی بازرسی از سازمان نشان می دهد که عمر مفید کف ورزشی PVC Topflor ساخته شده توسط فناوری پیشرفته می تواند به بیش از ده سال برسد ، که لایه مقاوم در برابر سایش شفاف TPU ضروری است ، که باعث می شود مقاومت متوسط در برابر سایش کف ورزشی Topflor PVC به وجود بیاید. این تعداد به بیش از 4000 دور می رسد و سطح مقاومت در برابر سایش سطح Ac4 است که می تواند کاملا به استفاده از محیط های مختلف پاسخ دهد.
در مقایسه با سایر کفپوش های متریال ، کفپوش ورزشی پی وی سی باعث صرفه جویی در وقت می شود و نصب آن آسان است. به عنوان مثال ، نصب و ساخت کف ورزشی Topflor PVC بسیار سریع و راحت است ، بدون ملات سیمان و مهندسی خاصی ، شرایط خوب زمین با چسب کف محافظت از محیط زیست قابل اتصال است ، می تواند در 24 ساعت استفاده شود و می تواند آزادانه باشد.قابلیت مونتاژ ، صرفه جویی در وقت این ها همه از مزایای پی وی سی است.
نسبت به سایر مواد کفپوش، کف ورزشی پی وی سی هنوز هم یک کف راحت و ایمن است. کف ورزشی PVC Topflor را به عنوان مثال در نظر بگیرید. دارای کشش نرم و راحت است. این خاصیت ارتجاعی راحت باعث می شود افراد بسیار در هنگام ورزش روی آن احساس راحتی داشته باشند. علاوه بر این ، کف ورزشی PVC Topflor دارای ویژگی های هدایت حرارتی خوب ، اتلاف حرارت یکنواخت و ضریب انبساط حرارتی کوچک است ، که باعث می شود دمای سطح آن اغلب در محدوده مناسب بدن انسان نگه داشته شود. علاوه بر این ، کفپوش ورزشی Topflor PVC براساس "ارگونومی" به عنوان مبنای مرجع ، با استفاده از تجهیزات وارداتی از فرانسه و مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی جهان تولید شده است.
این محصول دارای مشخصات ضریب اصطکاک مناسب و ضریب ضد لغزش عالی است. کف ورزشی PVC Topflor نیز با عملکرد ضد لغزش چند جهته منحصر به فرد در سطح مقاوم در برابر سایش طراحی شده است ، که می تواند باعث شود کف پا همیشه در زمین بچسبد و دارای قدرت پاسخ دهی قوی در برابر ضد لغزش است ، و هیچ نقطه ی غیر قابل ارتجاع در آن دیده نمی شود.


جمع بندی


بسیاری از انواع محصولات کاشی و حصیر PVC دارای لبه بهم پیوسته هستند که روند تکمیل نصب را ساده می کند. این می تواند یک پروژه DIY برای بسیاری از افراد باشد ، حتی کسانی که تجربه نصب کفپوش را ندارند. چسب برای نصب بیشتر اوقات لازم نیست. هزینه پی وی سی در هر فوت مربع نسبت به انواع کفپوش کمتر است ، زیرا اغلب با قیمت 3 تا 7 دلار در هر فوت مربع در دسترس است. از آنجا که نصب کننده ها می توانند این طبقه ها را بدون نیاز به استخدام یک متخصص حرفه ای بچرخانند ، در اینصورت حتی در هزینه های بیشتری صرفه جویی می شود. نصاب ها می توانند رنگ های متنوعی را در این کاشی های پی وی سی انتخاب کنند و دقیقاً ظاهر مطابق با دکوراسیون اتاق محل نصب را پیدا می کنند. تن های سیاه ، خاکستری و خاکی متداول ترین هستند ، اما رنگ های روشن نیز در دسترس هستند. پی وی سی قابل تجزیه نیست ، بدین معنی که با گذشت زمان به خودی خود تخریب نمی شود. وقتی عمر مفید آن تمام شد ، می توان آن را بازیافت کرد. مای دکوری چندین کاشی PVC را ارائه می دهد که حاوی مواد بازیافتی هستند ، از جمله کاشی کف سکه Warehouse Floor Coin ، و آنهایی که کاملاً از مواد بازیافتی ساخته شده اند ، مانند کاشی های StayLock که به رنگ سیاه هستند. یافتن یک مرکز بازیافت محلی برای این نوع مواد ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید کفپوش پی وی سی خود را بازیافت کنید ، بهتر است برای توصیه با شرکت کف سازی خود تماس بگیرید.

مای دکوری :


مای دکوری فعالیت تخصصی در زمینه ی دکوراسیون منزل محل کار و...دارد و ارایه دهنده ی به روز ترین پرده ها موکت ها و چمن مصنوعی و... با توجه به فضای مورد نظر شما است پس برای زیبا و لوکس به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود فقط کافی است که محل کار یا منزل خود را به مای دکوری با خیال راحت بسپارید.


ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()